نه سر خود نده
نه استامینوفن برای تب و مریضی با تشخیص پزشک نه اینکه سرخود بدی ، داروی کولیک باید بدی نه استامینوفن، ضرر داره بیخودی بدی
نه عزیزم استامینفون بیشتر تب بر و مسکنه نه انتی کولیک
بهش بجای استا گرمیچر خارجی بده
برا کولیک داروی خود کلیک و بده
دلدرد ماساژش میدم
آب ولرم میریزم به بدنش وقت شستن
شکمشو با پتو گرم نگه میدارم وقت شیرخوردن
قطره کولیک میدم
رازیانه میخورم
توی گهواره میذارم
با ماشین تابش میدیم
کالسکه هم خوبه توی خونه راهش ببر با کالسکه
بی قراری برای کولیک نه عزیزم استا خوب نیست اصلا
بیش از اندازه استا برای بچه خیلی مضره
قطره های کولیک از مارک پدیا بست و بیبی کر به بچه ها میدن و اگر ننو دارید بزارید توی ننو و براش صدای سشوار بزارید و اگر میتونی مادر براش لالایی بخونه با صدای خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.