دوستان بچتون توی پهلو هم لگد میزنه؟ مشکلی نیست ک ب پهلوئه؟

۵ پاسخ

واای من هروقت تو پهلو میزنه هی خودمو کج میگیرم میگم الان له میشه🤭🤭

منم تینحورم دیگه تو کیسه آب شناور هست. بخاطر همین ب هرجا برسه میزنه😂🤌🏻

اره عزیزم
منکه بعضی وقتا حس میکنم الانه که تو پهلوهام له بشه 😂

اره برای منم هست

برا من میزنه

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری