۷ پاسخ

آغو که پسرم از یک ماهگی گفت

دخترم من میگه بع وای چقد خندیدم. بهش امروز خیلی بامزه بود صدای ببعی درمیاره

پسر من میگه دَدَ و ننه😂

من از ۲ماهگی انقدر اغو اغو کردم تا یاد گرفت😂😂 بعضی بچها عین دختر من تنبلن. حوصله ندارن حتی حوصله گریه کردن نداره😂😂 دوتا عع عع میکنه تموم میشه انگار زورش میاد گریه کنه😂😂 میگه حیف اشکامه حیف صدامه

پسر من جدیدا یاد گرفته صبح از خواب پا میشه میگه مَ

عزیزم بعضی بچه هاهم از 40 روزگی میگن آغو.خودت سعی کن زیاد باهاش حرف بزنی.مامان وبایارو کامل شاید نگن بگن ما با اینجوری ولی هرچی خودت بیشتر باهاش حرف بزنی بهتره

دختر من از دوماهگی آغو و آ میگه الانم یاد گرفته دَ میگه
مامان بابا هنوز خیلی مونده تا بگه الان زوده عجله نداشته باش😄

سوال های مرتبط

مامان پناه‌ خانم🫀🤍 مامان پناه‌ خانم🫀🤍 ۸ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی