باید بری بیمارستان زایشگاه دیگه علائم زایمانه
بسلامتی زایمان کنی
پیش به سوی بیمارستان... ❤
خدا کمکت کنه عزیزم
عزیزم دردات چطوری شروع شد اولین علایم چی بود تو استرسم
برو زایشگاه. احتمالا وقت زایمانته اگه. دهانه رحمت بسته بود. خودشون یکاری میکنن و اگه باز باشه دیگه کاری نمیشه کرد باید دردارو بکشی تا زایمان کنی
چیکار کنم نداره برو بیمارستان نمیتونی بزنگ اورژانس
بروبیمارستان
برو بیمارستان نزدیک زایمانتع
فاصله کم شده برید زایشگاه
عزیزم برو بیمارستان ان اس تی بگیر علائم زایمانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.