۷ پاسخ

من ازاول با شیر درست کردم از4ماهگی

شیر که نباید بدی فعلا شیرگاو هم که کلا ممنوعه تا یکسالگی
پاستوریزه هم فقط داخل فرنی

باشیر خشک منظورم هس

من کلا با شیر درست میکنم با آب اصلا درست نکردم

نه خودش شیرخشک داره سرلاک

سرلاک‌خودش شیر خشک داره اخه چرا شیر

من با شیرخشک درست میکنم

سوال های مرتبط