من ازاول با شیر درست کردم از4ماهگی
شیر که نباید بدی فعلا شیرگاو هم که کلا ممنوعه تا یکسالگی
پاستوریزه هم فقط داخل فرنی
باشیر خشک منظورم هس
من کلا با شیر درست میکنم با آب اصلا درست نکردم
نه خودش شیرخشک داره سرلاک
سرلاکخودش شیر خشک داره اخه چرا شیر
من با شیرخشک درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.