سلام عزیزم
شما دکتر تون خانم دکتر رمضانخوانی بوده ؟
ازش راضی بودین ؟
سلام عزیزم میتونم بپرسم دکترتون کی بود و کدوم بیمارستان رفتید؟
اره دقیقا انگاری بینیش پره
من چند باری بینیشو تمیز کردم بهتر شده
با سدیم کلرید بینیشو خالی کن
شاید رفااکس پنهان داره
ارره اتفاقا من خواستم ببرمش دکتر
اره عزیزم
اره عزیزم شاید شیر بالا اورده باشه تو بینیش مونده من با دستمال لبه های بینیش و بعد بالا اوردن شیر تمیز میکنم
بعضی موقع ها همشیر میپره تو گلوش باعث میشه خس خس کنه چیزی نیست عزیزم مال من برطرف شده ولی یه موقع های هم شیر میپره تو گلوش دوباره خس خس میکنه
بله عزیزم عادیه من حتی رفتم دکتر بهش قطره بینی داد و گفت خالیش کن با این پاافا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.