۴ پاسخ

دو روز خیس کن ، بعد بپز بزار فیریزر ، این جوری اصلا نفخ نداره.

لوبیا رو هر کاری کنی بازم نفخ داره🫤🫤🫤

من بیست و چهار ساعت خیس میکنم تو این مدت سه چهار بار ابشو عوض میکنم از همون اولم میخوردم حبوبات همه چی هیچیم نشد شیرمم زیاد میکرد

چرا عزیزم بازم باد داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی