مامانا من دیروز سونو رشد رفتم
وضعیت خوبه؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم
تا ۳۴ وقت هست

اره عزیزم خوبه

اره خوبه
ولی اگه سه چهار هفته دیگه میرفتی بهتر بود
من ۳۵هفته رفتم

اره نرمال هست بچت هم عرضی هست

اره عزیزم

آره بنظرم خوبه
چرا زود رفتی سونو وزن ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری