مامانا سونو رشد خوبه ؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام ببخشید شما کجا سونو انجام دادید؟ بهتون نگفتن وزن بچه زیاده؟ اخه من ۱۳۴۰ بود تو همین هفته شما بهم گف زیاده احتمالا دیابت داری

هزینه سونو چند شد گلم؟؟

ممنون فدات 29هفته و سه روزم

خوبه عزیزم خداحفظش کنه 🥰
دقیقا چند هفته و چند روز بودین رفتین سونو ؟؟

همه چی خوبه عزیزم

خانما سنوی اخری که میگن همون سنو رشده؟یا خودمون باید بگیم که سنو رشد واسمون بنویسن؟

اره گلم با هفته ات اوکیه

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی