۱۱ پاسخ

من فقط با قهوه خوب شدم روزی یه قهوه میخوردم به مدت دو روز

دلستر گازدار ، کاپوچینو شنیدم میگن خوبه

فقط شیاف و استامینوفن ۵۰۰ همزمان و خوردن دوغ و نسکافه و چای

مسکن بخور.مایعات و دوغ، شیر، ماست زیاد بخور ک اثرات امپول بیحسی از بین بره

نسکافه خیلی خوبه

۴ ساعت یکبار شیاف بزن عالیه با مسکن بخور خوب میشی

نسکافه بخور و کلا مایعات

امپول پرومتازین نصفشو بزن و امپول دگزا کامل تنها درمانش همینه

وای نگو وحشتناکه. منم به این درد دچار شدم فقط نسکافه و قهوه فراوان بخوررررررر

برای سردرد دکتر من میگفت کافئین بخورم

من خودم اینجوری بودم میرفتم بیمارستان سرم دگزا میزدم

سوال های مرتبط