من فقط با قهوه خوب شدم روزی یه قهوه میخوردم به مدت دو روز
دلستر گازدار ، کاپوچینو شنیدم میگن خوبه
فقط شیاف و استامینوفن ۵۰۰ همزمان و خوردن دوغ و نسکافه و چای
مسکن بخور.مایعات و دوغ، شیر، ماست زیاد بخور ک اثرات امپول بیحسی از بین بره
نسکافه خیلی خوبه
۴ ساعت یکبار شیاف بزن عالیه با مسکن بخور خوب میشی
نسکافه بخور و کلا مایعات
امپول پرومتازین نصفشو بزن و امپول دگزا کامل تنها درمانش همینه
وای نگو وحشتناکه. منم به این درد دچار شدم فقط نسکافه و قهوه فراوان بخوررررررر
برای سردرد دکتر من میگفت کافئین بخورم
من خودم اینجوری بودم میرفتم بیمارستان سرم دگزا میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.