شما مشهد زندگی میکنی؟
میشه این سری رفتین حرم به امام رضا بگین ضامنم بشه برام معجزه کنه
من تاالان هرچی ازش خواستم بهم داده قربونش برم
منم امروز زدم🥴
من همزمان با انفلانزا زدم
مال کزاز کمی دستم درد گرفت
من ۳۰هفنه زدم اصلا دردنداشتم
وای درد داره یعنی؟
به منم گفتم از هفته ۲۸ به بعد بیا بزنیم
نمیشه بعد زایمان زد یعنی؟
الهی آره درک میکنم درد داره من ۶سال پیش سر گازگرفتی حیوون زدم تب و درد داشت ولی فک کنم یه روزه خوب بشه
چرا ؟ عوارض خاصی نداره که کزاز ، فقط بعد چند روز دست درد داری همین
من دیروز زدم ولی خداروشکر تا الان درد نداشتم
درد داره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.