واکسن کزاز زدم دارم میمیرممممممم

۹ پاسخ

شما مشهد زندگی میکنی؟
میشه این سری رفتین حرم به امام رضا بگین ضامنم بشه برام معجزه کنه
من تاالان هرچی ازش خواستم بهم داده قربونش برم

منم امروز زدم🥴

من همزمان با انفلانزا زدم
مال کزاز کمی دستم درد گرفت

من ۳۰هفنه زدم اصلا دردنداشتم

وای درد داره یعنی؟
به منم گفتم از هفته ۲۸ به بعد بیا بزنیم
نمیشه بعد زایمان زد یعنی؟

الهی آره درک میکنم درد داره من ۶سال پیش سر گازگرفتی حیوون زدم تب و درد داشت ولی فک کنم یه روزه خوب بشه

چرا ؟ عوارض خاصی نداره که کزاز ، فقط بعد چند روز دست درد داری همین

من دیروز زدم ولی خداروشکر تا الان درد نداشتم

درد داره ؟

سوال های مرتبط

مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان سارا و آرسام😍 مامان سارا و آرسام😍 ۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی