۱۸ پاسخ

سایز۳

من خیلی وقته 3 میبندم، تا الان چهار بسته استفاده کردم

من ۳ باید ببندم ولی چون پوشک ۲ حدود ۴۰ تا دارم تموم شن دیگه ۳ مبندم

چند کیلوین

۳میبندم

پسرای من ۳ماه و ۱۳روزشونه
فعلا ۲ میبندم
ولی دیگه باید ۳شروع کنم
هرچند،یکی از قلا هنوز یکم کوچولوتره😍

من تازه ۳ رو شروع کردم

من حداقل دو هفته ست که دارم سه میبندم

۳ میبندم

۳میبندم

من هرماه یک سایز رفت بالا و الان ۴ میبندم، بزرگه اما رد نمیندازه. ۳ کمرش اندازه بود اما دور رونش خط مینداخت

بسته من رشد بچه داره برای من دوقلو هستن قل کوچکم سه ماهشه تازه ۳/۲۰۰گرم شده پوشک یک میبندم

پسرمم تپل نیست ولی سایز ۳ رد مینداخت روی پاش

من دوماه ۲۰ روزش هست سایز دو میبندم

من اون موقع ۴ رو شروع کردم عزیزم

بستگی ب وزنش داره

من سایز ۳تا۹کیلو جواب میده

سایز ۳

سوال های مرتبط