نه عزیزم ربطی نداره مراعات نکنی میگیری
باید مراعات کنی منم تا ۲۴هفتگی نداشتم بعدش گرفتم
چرا ممکنه بازم بگیری
من یه بار تو ۸ هفتگی دادم یه بارم چند روز پیش فک کنم دیگه تا آخر بارداری نیس این آزمایش اگه منفی بود و دیابت نداشتی سعی کن باز تا آخر رعایت کنی که نگیری بعدا
من شیش ماهگی یبار دادم آخر هشت ماهگی هم یبار هردوش هم سه مرحله ای بود
الان نزدیک هفتیم دیگه یکبار کلا انجام میدن
منم فردا میرم عزیزم
میگم چه چیزی باید با خودمون ببریم ؟ بعد خون اول اون مایع را میخوریم
یکساعت بعدش باز خون
بعد باید صبحانه بخوریم یانه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.