۶ پاسخ

نه عزیزم ربطی نداره مراعات نکنی میگیری

باید مراعات کنی منم تا ۲۴هفتگی نداشتم بعدش گرفتم

چرا ممکنه بازم بگیری

من یه بار تو ۸ هفتگی دادم یه بارم چند روز پیش فک کنم دیگه تا آخر بارداری نیس این آزمایش اگه منفی بود و دیابت نداشتی سعی کن باز تا آخر رعایت کنی که نگیری بعدا

من شیش ماهگی یبار دادم آخر هشت ماهگی هم یبار هردوش هم سه مرحله ای بود

الان نزدیک هفتیم دیگه یکبار کلا انجام میدن
منم فردا میرم عزیزم
میگم چه چیزی باید با خودمون ببریم ؟ بعد خون اول اون مایع را میخوریم
یکساعت بعدش باز خون
بعد باید صبحانه بخوریم یانه؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد