۱۱ پاسخ

سردی کردین چند روز نبات داغ بخورین خوب میشه
نبات شاخ بنداز تو لیوان روش اب در حال جوش بریز وکمی ولرم شد بخور اگه زیره هم بریزین توش که عالی میشه

رفلاکس و عفونت معده
یه آندوسکوپی انجام بده

از میکروب معده است من مجردبودم داشتم نمی‌دونم دیگه الان درچه وضعیم

برعکس نظر بقیه من یکجا خودم نوشته بود نشانه سلامتی بدنه چون هنگام خواب عضلات صورت هم استراحت می‌کنه و آب دهن جاری میشه

از سردیه
هرموقع سردی خوردی بعدش ی خرمایی گردویی گرمی چیزی بخور

سردی بدنتون بالا، عزیزم من زیر نظر طب سنتی هستم ، دکتر میگه شب حمام نرین، شب سردی نخورین، شب میوه نخورین . امتحان کن ضرر نمیکنی

سردی داری
خرما
شیره انگور
عسل
گردو
قوتو
اجیل
بادمجون
هرکدوم اینارو داری چندروز بخور

از سردی

از سردی و رفلاکس معده

سردیه، خرما و گردو و کنجد بخور

سردی معده

سوال های مرتبط