برای اسهال ببخشید قرص بخورم مشکلی نیست؟ یا نخورم

۴ پاسخ

بنظرم سرخود هیچ دارویی رو مصرف نکن برودکتر تجویز کنه

کته و ماست و سیب زمینی بخور خوب میشی انشالله

فعلا سیب زمینی و ماست بخور. اصلا سرخود چیزی نخوری نگر اینکه دکتر تجویز کنه

موز یا سیب بخور

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد