کسی برای تفسیرش میکنه بی زحمت

تصویر
۲ پاسخ

ویتامین دی خیلی کمه که خب قرص میده و قند ناشتاتم چون حامله ای یه کوچولو بیشتره بااینکه در محدوده نرمال هس،در کل اوکیه

همه چیت خوبه فقط ویتامین دی کمه

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته ششم بارداری
مامان جوجه ها💙🥹 مامان جوجه ها💙🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سیزدهم بارداری
مامان امید دوباره مامان امید دوباره هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان هفته بیست‌وششم بارداری