اخیره تخمدان ۴/۷یعنی تنبلی تخمدان شدید یا ضعیف !؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن ،

۴ خیلی خوبه مال من ۲🤦

من مثلا ۳/۵بود سی دو سالمه رنج تا ۴نرمال بود

رنج آزمایش چنده

سوال های مرتبط