۲ پاسخ

😘😘💞💞

داخل شیشه با در فلزی باید درست کنی مثل شیشه سس مایونز
داخل شیشه هم همه چی میتونی بریری
انواع سبزیجات و گوشت و برنج و...
من ی ته استکان ابم میریرم
گوشتم تیکه تیکه کوچیک میکنم تا قشنگ بپزه
چهار پنج ساعت میزارم داخل اب جوش وقتی پخت میکسش میکنم یکمم اب قلم میزنم

سوال های مرتبط