😘😘💞💞
داخل شیشه با در فلزی باید درست کنی مثل شیشه سس مایونز
داخل شیشه هم همه چی میتونی بریری
انواع سبزیجات و گوشت و برنج و...
من ی ته استکان ابم میریرم
گوشتم تیکه تیکه کوچیک میکنم تا قشنگ بپزه
چهار پنج ساعت میزارم داخل اب جوش وقتی پخت میکسش میکنم یکمم اب قلم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.