نكسيوم عاليه ولي خيلي سخته دادنش،من كيديزول ميدم ٣ سي سي صبح ٣ سي سي شب مثل نكسيوم نيست ولي خوبه خيلي بهتر شده،
قرص نکسیوم خارجیش قوی ترین دارو برای رفلاکسه اگ از هیچ دارویی جواب نگیری دکترا میدن
اس امپرازول
سلام اس امپرازولل ۵ صب و شب یه سی سی خیلی جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.