خانوما واس رفلاکس بچه چی دادین بخوره جواب گرفتین

۴ پاسخ

نكسيوم عاليه ولي خيلي سخته دادنش،من كيديزول ميدم ٣ سي سي صبح ٣ سي سي شب مثل نكسيوم نيست ولي خوبه خيلي بهتر شده،

قرص نکسیوم خارجیش قوی ترین دارو برای رفلاکسه اگ از هیچ دارویی جواب نگیری دکترا میدن

اس امپرازول

سلام اس امپرازولل ۵ صب و شب یه سی سی خیلی جوابه

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی