برا وزن گیری تخم مرغ
مغزیجات
خوراک لوبیا شیرموز
نشاسته قندتو میبره بالا زیاد نخوری
نه خوب نیست برای تامین انرژی جنین خوبه اما وزن نمیده نشاسته هم خودش یه نوع کربوهیدرات مثل برنج ماکارانی سیب زمینی نون خانواده کربوهیدرات فقط خودتو چاق می کنه برای وزن جنین باید مغزیجات و پروتئین بخوری
من خیلی خوردم تاثیری ندیدم
آره عزیزم خوبه
هرروز صبح صبحانه خوردی از اینم یه کاسه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.