۷ پاسخ

۱۶ روزگی

من ۴۰ روزگی بردمش بچه هم زود خوب شد

دو ماهگی

۲۷ روزگی

دوماه و پنج روز ، اصلا متوجه نشدیم آزمون گرفتن بردن ختنه کردن آوردن آروم بود فقط ادرار کردنی گریه کردن ، بیمارستان ب روش سنتی انجام دادیم راضی بودیم

من ۵۰روزگیش بردم زیاد اذیت نشد

دختر عمه من ۴۰روزش‌ دراومد خطنه کرد خودم‌پیش‌بچه‌بودم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد