من همیشه میخورم
نخوری بهتره
نه اصلا خوب نیس هم باعث سقط میشه هم رو قلبش تأثیر میزاره
نخورید بهتره
نه ممنوع
یه لقمه بخور حالا چون دلت میخواد ولی مجاز نیست
منم خیلی هوس کردم بخورم ولی چاره ای نیست نباید بخوری اصلا خوب نیس
جیگر مرغ حالت عادیش خوب نیست چون هر انتی بیوتیکی به مرغ میزنن تو جگرش ذخیره میشه. پس نخور عزیزم
واسه چه بده اخه
خوب نیست اصلا ربطی به حاملگی نداره کلا خوب نیست
در حد کم بخوری فک نکنم عیب داشته باشه
یبار بخوری اشکال نداره ولی بهترش اینه ک نخوری
ن حق نداری بخوری
ن نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.