یکم حوستی جیگر مرغ بخورم بده



بارداری بارداری و شیردهی به

۷ پاسخ

ن بخور نوش جونت من اون روزی خوردم ناهار بدجور هوس کرده بودم

من از اول حاملگی خیلیی خوردم
حساس نباش

من هفته اولم خوردم مشکلی هم ندارم ولی خب چون ویتامین aزیاد داره احتمال سقط خدایی نکرده بالا میبره

منم خوردم بخور نوش جون

کلا ویتامین آ که در جگر هم هست برای بارداری ضرر دلره و نباید خورده بشه

ن در حد هوست بخور یک لقمه

برای رفع هوس یکی بخور زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۶ ماهگی
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری