خانوما یه لیوان شیرکاکائو خوردم برا بچم ضرر داره؟

۱۸ پاسخ

از اون سوالا بوداااا

نه🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤

نه فقط زیادش کم خونی میاره

دیابت نداری نه بخور نوش جونت

دقیقا چون دیابت بارداری دارم و فشارم متغییر هس ترسیدم اخه کاکائو کافئین داره

خواهر من یه ماه دیگه زایمان میکنی دورت بگردم
دیگه چه ضرری آخه
بخور نوش جونت

🤔😲😲

نه عزیزم ضرر نداره

اره خیلی ضرر داره سریع برو دکتر معده تو شستوشو بده👀

نه عزیزم شیرکاکائو ضرری نداره من خیلی خوردم ، مگر این که دیابت داشته باشی عزیزم که اونم یه لیوان فک نکنم مشکلی داشته باشه

من کلی میخورم😂

واااای اره چرا خوردییییی.خیلی ضرر داره



😏😏😏😏اینم شد سوال اخه

🫤😵‍💫🫩😒

نه شاید شکر زیادش

نه...

نه
من که بانکه بانکه میخورم 🙁🙁

😑😑😑😑😑😑😑😑

چه ضرری میتونه داشته باشه 😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی