از اون سوالا بوداااا
نه🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤
نه فقط زیادش کم خونی میاره
دیابت نداری نه بخور نوش جونت
دقیقا چون دیابت بارداری دارم و فشارم متغییر هس ترسیدم اخه کاکائو کافئین داره
خواهر من یه ماه دیگه زایمان میکنی دورت بگردم
دیگه چه ضرری آخه
بخور نوش جونت
🤔😲😲
نه عزیزم ضرر نداره
اره خیلی ضرر داره سریع برو دکتر معده تو شستوشو بده👀
نه عزیزم شیرکاکائو ضرری نداره من خیلی خوردم ، مگر این که دیابت داشته باشی عزیزم که اونم یه لیوان فک نکنم مشکلی داشته باشه
من کلی میخورم😂
واااای اره چرا خوردییییی.خیلی ضرر داره
😏😏😏😏اینم شد سوال اخه
🫤😵💫😒
نه شاید شکر زیادش
نه...
نه
من که بانکه بانکه میخورم 🙁🙁
😑😑😑😑😑😑😑😑
چه ضرری میتونه داشته باشه 😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.