من باردار بودم وقتی تهوع داشتم اصلااا قرص نخوردم میترسیدم ...فقط رب انار یه قاشق میخوردم
حقیقتا منم حالم خیلی خرابه و قرص و دمنوش زنجبیل و سیرابی و ... روم اثر نداره و چه بسا که حالمم بدتر میکنه
فقط گاهی آب سرد با آبلیمو کمی حالمو بهتر میکنه و سعی میکنم هرچیزی که هوس میکنم رو سریع بگیرم و بخورم چه حالا سوپرمارکتی باشه چه میوه چه از فست فود یا رستوران باشه...
بعدشم جالبه نسبت به اون چیزی که یهو میتونم بخورم نظرم برمیگرده و حالم ازش بهم میخوره ... دیگه فعلا دارم بااینا روزگارمو سر میکنم تا ببینم چی میشه
قرص ب ۶ بخور برای تهوع خوبه بچه ات هم باهوش میشه زیر نظر دکتر بهت دارو تهوع میده به من ب ۶ داد تهوعم زیاد بود
بیسکویت ترد برا تهوع خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.