خانما‌من حالت تهوع و ضعف دارم چیکار کنم

۴ پاسخ

من باردار بودم وقتی تهوع داشتم اصلااا قرص نخوردم میترسیدم ...فقط رب انار یه قاشق میخوردم

حقیقتا منم حالم خیلی خرابه و قرص و دمنوش زنجبیل و سیرابی و ... روم اثر نداره و چه بسا که حالمم بدتر میکنه
فقط گاهی آب سرد با آبلیمو کمی حالمو بهتر میکنه و سعی میکنم هرچیزی که هوس میکنم رو سریع بگیرم و بخورم چه حالا سوپرمارکتی باشه چه میوه چه از فست فود یا رستوران باشه...
بعدشم جالبه نسبت به اون چیزی که یهو میتونم بخورم نظرم برمیگرده و حالم ازش بهم میخوره ... دیگه فعلا دارم بااینا روزگارمو سر میکنم تا ببینم چی میشه

قرص ب ۶ بخور برای تهوع خوبه بچه ات هم باهوش میشه زیر نظر دکتر بهت دارو تهوع میده به من ب ۶ داد تهوعم زیاد بود

بیسکویت ترد برا تهوع خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان نخود مامان مامان نخود روزهای ابتدایی تولد