سلام خوبید بینی بچم گیره چی خوبه

۲ پاسخ

اسپری نباید استفاده کنی قطره رینو سالتین بگیر بریز بعد با فینگیر تمیز کن
قطره منتول هم میتونی بزنی نزدیک سوراخ بینیش تنفس کنه اسانس نعنا داره باز میشه منتول و نباید بریزی داخل بینی

اسپری سدیم کلرید بزن

سوال های مرتبط

مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری