برا خشک کردن جای بخیه طبیعی باد سشوار گرم بگیرم یا سرذ

۶ پاسخ

ولا من از باد گرم استفاده میکردم ولی از دور

من گرم میگرفتم

باد گرم حتماً حتماً از دور

با دستمال نخی خشکش کن
آب سرم استفاده کن
هر دوروز شامپو بچه بزن
به جای نوار بهداشتی پارچه بزار
شلوارم نپوش با دامن باش
سریعتر بخیه هات جوش میخوره عفونت هم نمیکنه من خودم همینکارو کردم
سشوار میزدم بازم عفونت شدم دیه اخر خودمو با پارچه خشک کردم

گرم با باد سرد ک عفونت می‌کنه 😑

به من گفتن گرم

سوال های مرتبط