بچه ها من دلم سوسیس میخاد بخورم😬😬😬بخورم اشکال نداره؟؟

۸ پاسخ

من ترجیح میدم نخورم عزیزم‌ سوسیس ممنوعه. تا حالا صبر کردی یکم دیگه ام صبر کن

حداقل قشنگ بپز بخور خام نباشه

خواهر دیگه کم مونده بزای بخور بره😁

بخورگلم منم گاهی میخورم

منم دلم میخواد اما نمیخورم
خدایی سوسیس دگ خیلی معلوم نیست چیه
مگر بری جایی ک دست ساز جلو خودت سالم درست کنن

ازینا که جلو چشمت اماده میکنن بگیر .اگه دسترسی نداری میتونی سوسیس درصد بالا بگیری .ولی بازم دل سیر نخوری بهتره😅

نه چه اشکال داره

ن بابا چ اشکالی داره بخور نوش جونت

سوال های مرتبط