باز پمپ بنزینا شلوغ شد😂😐
پوشک قطره

۱۰ پاسخ

چخبره ایشالا بازم خخخخ
خدا بخیر کنه

چ بساطیه

چون قراره دوباره جنگ شرو شه

امروز نونوایی هام شلوغ بود چخبره🤣

هیچی خواهر چو انداختن ک مهلت 24 ساعته ترامپ تمام شده. سهمیه بنزین آزاد کم کردن جایگاها کارت سوخت ندارن. سومی اینکه میگن بنزین قراره 15 الی 20 تومن بشه

مگه چه خبره

آره از پریشب شلوغه چه خبره ؟

باز چ خبره

چرااااااا

چرااا

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان 👑𝗽ᵃ𝗡ᵃ𝗵👑 مامان 👑𝗽ᵃ𝗡ᵃ𝗵👑 ۲ سالگی