برای رفعکم خونی بچه دوسال و نیمه چی خوبه

۷ پاسخ

شیره انگور
شیره خرما بهش بده بخوره

شربت ایروفیکس بده . سبزی یونجه . پسته خام . قوتو عدس

شیره انگور مویز با گلاب شربت اهن کشمش اینا خونسازه

بعد اینکه به پسرم دکتر گفته شیره انگو تو اب حل کنم مثل شربت بدم بخوره

پس منم دوسال و نیم دکتر بهش اهن داده هر شب ۵سی سی بهش بدم.اسم شربتش آیروفیکس

شیره خرمااااا هرروز بده بخوره

مکمل نده که همه کم خونی ها از این قطره آهن و مولتی ویتامین هاست براش جگر گوسفند بگیر کباب کن بخوره

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 هفته بیستم بارداری
مامان مامان کوچولو👧🏻 مامان مامان کوچولو👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پریزاد مامان پریزاد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری