خانوما چه چیزی برای کم خونی خوبه

۸ پاسخ

اگه قند و فشار نداری شیره انگور بریز تو آب بخور برا کم خونی عالیه

همه نوشتن جیگر ولی نخور برات خوب نیس حامله ای

اسفناج

عدس . گوشت . پسته . جیگر . اسفناج . میوه های قرمز

مویز شیره ی انگور جیگر پسته اسفناج

عناب بخور عزیزم عدسی درست کن بخور خیلی خوبه

عدس گوشت سبزیجات

عدس سبز عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری