۱۲ پاسخ

ن عزیزم الکیه دردش بعدش مثل پریودیه

بلاخره رفتم عکس رنگی دادم درد داشت😂یکم خونریزی دارم نگفت ک قرص دارو استفاده کنم فقط منشی گفت آموکسی استفاده کن یه بسته

سلام نه عزیزم اصلا درد نداره. فقط یه لحظه مثل درد پریودی

عزیزم من دوهفته پیش عکس رنگی انجام دادم اصلا استرس نگیر دردش در حد پریودیه قبلش یه مسکن بخور یه شیاف دیگلوفناک هم بزار

1 ساعت قبل عکس رنگی دو تا هیوسین بخور. بعد شیاف ضد درد بذار یه قرص مسکن هم بخور دیگه اصلا دردش رو متوجه نمیشی من خودم این کارو کردم درد زیادی نکشیدم در حد یه دل درد خفیف بود

مشکلت چی بود دکتر برات عکس نوشته؟

هیچ دردی نداره فقط شیاف و مسکن و یه آمپول مسکن بزن برا من که خودشون دادن

من بیچاره ژلوفین و دیکنوفناک حساسیت دارم نمیدونم چکار کنم

اول باید آروم باشی....استرستو کم کن....یه چیزی بخور که قندت نیفته.نفس عمیق بکش.ما خانوما تو این راه سختی های زیادی میکشیم انشالله نتیجش خیره.حتما همراه داشته باش.من درد داشتم ولی چه میشه کرد ....

من که دردی نداشتم
قبلش هم کلی ترسیده بودم

نفس عميق بكش ، تحمل كن

قبلش شیاف دیکلوفناک بذار،ژلوفن هم بخور برو.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری