۳ پاسخ

خودت ماسک بزن

من هروقت مریض شدم، خداراشکر دخترم نگرفت ازم.
قطره بینی برا احتیاط میزنم، در حد یک سیسی نئوتادین میدم...

والا من هر کاری کردم بچه م مریض شد

سوال های مرتبط