مامان ها ویار ارتباطی با جنسیت بچه داره؟؟؟

۱۱ پاسخ

خیر ربطی نداره

نه عزیزم اصلا..من دوتا دختر دارم...ویارام واسه هردو تا فرق می کرد..حتی شکل شکمم فرق میکنه..منم فک می کردم ویار ربط داره.اما بهم ثابت شد که اصلا ربط نداره

نه اصلااا

خیر اصلا

اصلااااا

نههههه

اصلا ربطی نداره

اصلا اصلا اصلا هیچ ربطی ندارد

نه اصلا

من سر دخترم خیلی شوری نمکی ترش دوس داشتم ولی سر پسر همش دنبال چیا خنکی اب سرد بودم تو زمستون شیرین

نه به هیچ عنوان
فقط حالت تهوع زیاد دختره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری