۴ پاسخ

منم امروز موعدم بود

من وقتی سینه هام درد میکنه یعنی باردارم .چون هیچ وقت تو پریودی من‌سینه درد نگرفتم فقط سینه درد هام زمان بارداری هام بوده

دقیق ترش اینه که علائم بارداری و پریودی و تخمگ گذاری هرسه مثل همه و در ماه ۳بار توهم بارداری منو میگیره😓🤧

ان شاالله که بارداری عزیزم🤰🏻👶🏻
درخواست دادم زیبا🌸

سوال های مرتبط