۵ پاسخ

چند روزه از اقدامت میگذره؟

ان شالله که باردار باشی🥰
ولی خب تا پریودت عقب نیوفتاده دل به چیزی نبند🫠

منم مثل شما بودم ،علائم پریودیم بود ،که باردار شدم

ان شاءالله عزیزم

خداکنه که باردار باشی عزیزممم

سوال های مرتبط