خانمااا نظرتون ؟؟؟؟





بارداری اقدام زایمان شیردهی

تصویر
۵ پاسخ

منم این ماه لترزول خوردم .سه روز درد شدید زیر شکم دارم ترشح زیاد دارم سه روز دیگه موعدمه

منم همین علائم رو دارم ولی دکتر نرفتم برا بارداری

منم همین علایم دارم هست روز قبل موعد

فقط لتروزل خوردی ؟
اگه حامله باشی ده روز بعد تاخیرت مشخص میشه

امپول نزدی؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری