درماه هشتم چی باید خورد چون ماه زیبایی هسته؟؟

۱۳ پاسخ

ژنتیک😑
بعدم چهره ی بچه از همون ماهای اول شکل میگیره نه ماه ۸🤦🏻‍♀️

خربزه رو شنیدم خیلی تاثیر داره

فقط ژن 😂😂😂

ب نام خداژن خوب

عزیزم چهره هر بچه به پدر و مادر شبیه میشه
ماه زیبایی و خوردنیایی که میگن بیشتر واسه شفافیت پوستشه نه زیباییش

به هم تاثیر داره


درسته ک ب ژنتیک ربط داره،اما اینام کمک کننده هست و روی کیفیت پوست و مو و...تاثیر میذاره
مثلا مثل روتین پوستی یا روغن تراپی ک برا خودمون انجام میدیم

تصویر

من تا تونستم توت فرنگی خوردم داداشم گفت مژه هاشو موهاشو بلند و پرپشت میکنه

اینو ببین خوبه

تصویر

روی یک عدد سیب سوره یوسف و یاسین بخون بعد بخور برای زیبایی جنین تاثیر داره و خوردن نون پنیر خربزه هم زیبا میشه

این تغذیه ایه که ماما متخصص رژیم هوش وزیبایی داده برای ماه هشتم

تصویر

کیوی گلابی سیب درختی به

این بار اولی این می‌شنوم. زیبایی بیشتر ژنتیک

عزیزم از اول بارداری ماه زیباییه ......بیسن ژننننت چی برات در نظر گرفته

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین👧🏻🐣 مامان ماهلین👧🏻🐣 ۶ ماهگی