۱۰ پاسخ

عزیزدل بدن با بدن و بارداری با بارداری فرق داره شما نباید توصیه بقیرو سر دارو بپرسید باید بری پیش پزشکت شاید شرایط بقیه با شما یکی نبود و دارویی که برای اونا ضرر نداشته برای شما خدایی نکرده داشته باشه اصلا ریسک نکن سر این چیزا

حتما برو بیمارستان
من حالم خوب نبود نصف شب رفتم فرستادنم بخش زایمان دکتر کلی سوال کرد گفت چون تب داری باید بستری شی نصف روز بستریم کردن ۴ ۵ تا سرم زدن و نمدونم چه امپولی داخلش میزدن واقعا سرپا شدم
اولش مقاومت کردم گفتم نمیخوام بسترس شم ولی الان هردوز دعاشون میکنم

دکتر به من دیفن داد و گفت مشکلی نداره

بارداری حساسه به پزشک مراجعه کن

روتارین

هر ۸ ساعت سرکه سیب قرقره کنی تا سه روز عالیه عالی نخود آب بخور آب سیب هر ۸ ساعت و سوپ گندم

چهارتخم‌ دم کن بخور برای گلودرد عالیه
ترکیب آب جوشیده ولرم ولیمو وعسل هم‌خوبع

استامینوفن از دکتر بپرس سر خود دارو نخور سوپ اش بخور بیشتر

مایعات زیاد بخور آب پرتقال بخور .و اینکه حتما برو دکتر سرم بزن راحت

عزیزم برو‌دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری