۱ پاسخ

من بچه اولم اشتبا کردم سرماخوردم همون روزای اول بهش شیرخشک دادم و شیرخودمو میدوشیدم دور میریختم…
بعدا دکترم کفت اشتبا کردی بچه تو اون سن اتفاقا انتی بادی میگیره از مادر باید بهش شیر میدادی خودت دارو مصرف نمیکردی

سوال های مرتبط