۱۳ پاسخ

عزیزم
منم میخوام لیزری ختنه کنم
نمیدونم کرا دلم نمیاد میگم زوده
چطوره لیرزی خیلی گریه کرد؟

عزیزم ایشالا دست دکتر براش خوب باشه

لباس پسرتو پسر منم داره😉
لیزی درد داره ؟ چجوریه یکم توضیح میدی من میترسم هنوز نبردمش

الهی بگردم منم۱۴ روزه ختنه کردم پسرمو ب روش لیزری🫠

الهی براش راحت بگذره .
من پسرمو سنتی بردم.اصلا اذیت نشد روز اول یکم موقع جیش کردن بغض میکرد ولی زودی خوب شد .دکتر پسر منم گفت بعد از ۳ ماهگی بهترین زمانه برای ختنه .

چ‌ناز خوابیده

منم فردا قراره ببرم 😣😣😣

در چه حاله؟ لیزری بهتره یا روش های دیگه؟

منم میترسم فعلا پسرمو نبردم

واای منم فردا قراره پسرم ختنه کنه خیلی استرس دارم

باید زودتر میکری الان درد داره

چرا ۳ ماهگی

خیلی اذیت شد چون مم میترسم ببرمش عقب میفته همش

سوال های مرتبط