برو دکتر بهشون بگو یعنی چی همش مث لاشخورا منتظرن ک فقط مادرا برن خصوصی پول بگیرن وگرنه دولتی جون ب لب میکنن تا بچه بیاری
خانم پسرعموی شوهرم ۵ روزه زایمان کرد بچش تو دستگاهه زنه باید سزارین میشد کاری کردن طبیعی زایید وسط راه کم اوردن بچه ۵ کیلو بود انقدددد بچرو کشیدن شکم مادره فشار دادن بچه رو در اوردن اخه کثافتا این بچه ب این درشتی باید طبیعی میومد لعنت بهتون الان بچه تو ای سی یو هست مرخصش نمیکنن شمام ببینین چی صلاحتونه برین بهشون بگین ۴۰ هفته تموم شد یعنی چی ک باید منتظر باشی درد بگیره بری کوتاه نیا بستری نمیکنن چیه لعنت بهشون یه مادر ۹ ماه زحمت میکشه موقع زایمان ک میشه اینا فقط دنبال پول تیغ زدن هستن ک طرف مجاب بشع بره خصوصی
برو پیش یه دکتر زنان خوب معاینه تحریکیکنه دردات شروع میشه بستریت میکنن
درداش غیر قابل توصیفه😣
گهواره زایید تونزاییدی😆😂
اره درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.