۵ پاسخ

برو دکتر بهشون بگو یعنی چی همش مث لاشخورا منتظرن ک فقط مادرا برن خصوصی پول بگیرن وگرنه دولتی جون ب لب میکنن تا بچه بیاری
خانم پسرعموی شوهرم ۵ روزه زایمان کرد بچش تو دستگاهه زنه باید سزارین میشد کاری کردن طبیعی زایید وسط راه کم اوردن بچه ۵ کیلو بود انقدددد بچرو کشیدن شکم مادره فشار دادن بچه رو در اوردن اخه کثافتا این بچه ب این درشتی باید طبیعی میومد لعنت بهتون الان بچه تو ای سی یو هست مرخصش نمیکنن شمام ببینین چی صلاحتونه برین بهشون بگین ۴۰ هفته تموم شد یعنی چی ک باید منتظر باشی درد بگیره بری کوتاه نیا بستری نمیکنن چیه لعنت بهشون یه مادر ۹ ماه زحمت میکشه موقع زایمان ک میشه اینا فقط دنبال پول تیغ زدن هستن ک طرف مجاب بشع بره خصوصی

برو پیش یه دکتر زنان خوب معاینه تحریکی‌کنه دردات شروع میشه بستریت می‌کنن

درداش غیر قابل توصیفه😣

گهواره زایید تونزاییدی😆😂

اره درد داره

سوال های مرتبط