سلام من ۳۳هفته هستم و طول سدویکیم ۲۰ هست خوبه یا نه

۲ پاسخ

من رفتم گفتم طول دهانه رحمم میشه چک کنید گفت هفتت بالاس دیگه طول دهانه رحم بکارت نمیاد

خوبه دیگه از هفته شما هی سرویکس کمتر میشه طبیعیه

سوال های مرتبط