۳۷ ‌۱تبه پاشویه لازمه؟

۴ پاسخ

۳۷/۵به بالا برای نوزاد تب حساب میشه ولی لب مرزه همش چک کن مراقبش باش قطره استامینوفنم همیشه تو خونه محض اطمینان داشته باش

نه تب بالایی نیست

ن گرمشه

نه تا ۳۷و ۵تب حساب نمیشه

سوال های مرتبط