۳ پاسخ

بهترین روش پایین آوردن تب ..سیب زمینی رو حلقه کن بنداز تو سرکه ی سفید یکم بمونه همون سیب زمینی رو بردار بزار کف دستش زیر پاهاش تبش رو راحت میاره پایین

تا ۳۷ ممیز۲ طبیعیه
اگه رفت بالا تر استامینوفن پاراکید بده دوبرابر وزنش و در اولین فرصت ببر دکتر

نه عزیزم تب نیست

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی