بهترین روش پایین آوردن تب ..سیب زمینی رو حلقه کن بنداز تو سرکه ی سفید یکم بمونه همون سیب زمینی رو بردار بزار کف دستش زیر پاهاش تبش رو راحت میاره پایین
تا ۳۷ ممیز۲ طبیعیه
اگه رفت بالا تر استامینوفن پاراکید بده دوبرابر وزنش و در اولین فرصت ببر دکتر
نه عزیزم تب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.