۷ پاسخ

خیلی ببخشیدا ولی اون خانومه گوه خورده
اول به این دلیل که انرژی منفی میفرسته
دوم به این دلیل که تو برنامه ایی که کلی باردار و شیرده هست میاد چرند میگه و استرس میده
نگران نباشید هیچ اتفاقی نمیوفته و نمیتونه هم بیوفته😚


به کائنات انرژی خوب بفرستیم👌

همین الانم تو جنگیم با این گرونی بدبختی

احتمالش هست متاسفانه

الانم وسط جنگیم عزیزم ترس نداره تا خدا نخواد و صلاح ندونه هیچ اتفاقی نمیفته

عزیزم مشهد که اونقدر خبری نبود پس این تهرانی های بیچاره چی بگن🫤

مهلت دو روزه داده

منم شنیدم

سوال های مرتبط