خیلی ببخشیدا ولی اون خانومه گوه خورده
اول به این دلیل که انرژی منفی میفرسته
دوم به این دلیل که تو برنامه ایی که کلی باردار و شیرده هست میاد چرند میگه و استرس میده
نگران نباشید هیچ اتفاقی نمیوفته و نمیتونه هم بیوفته😚
به کائنات انرژی خوب بفرستیم👌
همین الانم تو جنگیم با این گرونی بدبختی
احتمالش هست متاسفانه
الانم وسط جنگیم عزیزم ترس نداره تا خدا نخواد و صلاح ندونه هیچ اتفاقی نمیفته
عزیزم مشهد که اونقدر خبری نبود پس این تهرانی های بیچاره چی بگن🫤
مهلت دو روزه داده
منم شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.