سلام خانما این عادیه که من تا حالا لک ندیدم؟ 🤔🤔🤔

۴ پاسخ

چه بهتر الان من لکه بینی دارم هر ۸ ساعت باید شیاف بزارم دستشویی فرنگی برم استراحت مطلقم خوبه؟ رییسمم سرویسم کرده میگه برگرد سرکار حالیش نیست میگم خون ریزی دارم باید بخوابم یکشنبه پیش رو هم دفاع دارم میگم مثه بقیه دانشگاه ها مجازی برگزار کنین من نباید راه برم چطور این همه پله بیام بالا حالیشون نیست میگن فقط حضوری😑😑

دوست داری لک ببینی؟ دنبال دردسری؟😐😅
برو خداروشکر کن هربار ک نمیبینی

خوبه که لک بینی خوب نیست

مگه قراره ببینی😐

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری