۳ پاسخ

من تا ششماهگی نکسیوم دادم بعد هم برای قطعش اول یک روز در میان میدادم بعد دو روز درمیون هی ادامه میدی تا قژعش کنی نباید یهو قطعش کنی

منم تا شش ماهگی دادم نکسیپد دادم ولی خب هنوز رفلاکسش هست

من تا هفت ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی