طبیعی عزیزم دردای پریود منم تا اوایل ماه سوم داشتم
نفخه ! من ۸ هفته و یک روز هستن دردا رفته ولی نفخ که کنم فشار زیادی رو به تخمدانا حس میکنم
عزيزم اگه زياد نفخ داري برو دكترت بگو بهش برات شربت مينويسه خيلي جوابه
من الان یکم کمتر شده ۷ هفته و ۶ روزم ولی کامل از بین نرفته هنوز گاهی خصوصا شبا دارمش این دردارو
دردای پریودی طبیعیه اوایلش. نفخ و یبوست هم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.