ای وایییی🤦♀️
بله دوازده تا پوشک خریدم بسته ای ۸۰۰شده مولفیکس
یعنی یکاری کردن که دیگه ملت دست تو جیب هم میکنن رسما!!
دستمال کاغذی هم همینطور
انگار طرف از افزایش قیمتا خبر داره یا چه میدونم پول داره جمع میکنه کل بازارو نگه میداره به قیمت جدید میفروشه
ساقه طلایی خریدم روش زده ۳۶ تومن من خریدم ۷۰ تومن!!!
عزیزم خیلیا تو شرایط جنگی خریدن احتکار کردن همه چیا
من هرچی با قیمت جدید خریدم رسیده دیدم قیمت قدیمش روشه
من از یه فروشنده اینترنتی خریدم رفتم دیدم یه مغازه روبذوی مغازش داره
فک کن کل اون مغازه پر پوشک بود!!!!
بعد قیمت روش چند؟؟؟؟۳۸۴هزارتومن!
خدا لعنتشون کنه
انگار جنگ شد فقط یقه پوشکو گرفت
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه که مجبورم از پوشکبگیرمش
دگ جرعت اعتراضم نداریم
داریم به جایی میرسیم از این شورتیا بخریم خودمون بشوریم 🫠🫠🫠😐😐
🥴اووووف از بس پول پوشک دادیم نالمون در امد😂
این پسر ما هم ک هیچ پی پی و جیش هم نمیگ بعدا ک پی پی میکنه میاد میگه خو بچه قبلش بگو
کل تورم رفته تو قسمت پوشک فکر کنم
میگن ۱۲۰۰ میشه🤦🏻♀️
اره هیچی بعیدنی ازاینا
من دیشب خریدم ۸۰۰ خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.